as long as you love me.

2008-04-05 09:44 阅读(?)评论(0)

as long as you love me.

Although loneliness has always been a friend of mine   孤独一直是我的朋友
Im leaving my life in your hands 自从你离开我的生活
People say Im crazy and I am blind 朋友说我疯了太盲目
Risking it all in a glance 激情总是短暂的
How you got my blind is still a mystery 你为何能使我如此盲目仍是个谜
I cant get you out of my head  我就是无法忘了你
Dont care what is written in your history 我不在乎你过去的种种
As long as youre here with me  只要你陪在我身边
I dont care who you are  我不在乎你是怎样个人
Where youre from 你从那里来
What you did 你做过什么
As long as you love me 只要你爱我就好
Who you are 你是怎样个人
Where youre from  你从那里来
Dont care what you did我不在乎你做过什么
As long as you love me只要你爱我就好
Every little thing that you have said and done所有你说过的话和做过的事
Feels like its deep within me都深深的烙印在我心里
Doesnt really matter if youre on the run我甚至于不在乎你是否就要逃开
It seems like were meant to be我以为我们是一对的
I dont care who you are  我不在乎你是怎样个人
Where youre from 你从那里来
What you did 你做过什么
As long as you love me 只要你爱我就好
Who you are 你是怎样个人
Where youre from  你从那里来
Dont care what you did我不在乎你做过什么
As long as you love me只要你爱我就好

As long as you love me只要你爱我就好
As long as you love me只要你爱我就好
Ive tried to hide it so that no one knows我试着把感情隐藏起来不让任何人知道
But I guess it shows但我无法不流露真情
When you look into my eyes当你凝视着我时
What you did and where youre coming from你做过什么从那里来
I dont care as long as you live me baby我不在乎,只要你爱我就好,宝贝!
I dont care who you are  我不在乎你是怎样个人
Where youre from 你从那里来
What you did 你做过什么
As long as you love me 只要你爱我就好
Who you are 你是怎样个人
Where youre from  你从那里来
Dont care what you did我不在乎你做过什么
As long as you love me只要你爱我就好
who you are你是怎样个人
Where youre from 你从那里来
What you did 你做过什么
As long as you love me 只要你爱我就好
Who you are 你是怎样个人
Where youre from  你从那里来
As long as you love me只要你爱我就好
Who you are 你是怎样个人
As long as you love me只要你爱我就好
What you did 你做过什么
I dont care我不在乎 as long as you live me只要你爱我就好

本站歌词来自互联网

  最后修改于 2008-04-05 09:48    阅读(?)评论(0)
 
表  情:
加载中...
 

请各位遵纪守法并注意语言文明